Tuesday, June 23, 2009

Sara Thai farewall Party

Salam alaik..

Alhamdulillah...saya berjaya melepasi segala dugaan dan mehnah sepanjang short sem yang telah berjalan selama 7 minggu dengan berakhirnya final exam semalam...lega rasanya...insyAllah petang ni naik bas pukul 2pm untuk bermusafir ke Selangor...seronoknya cuti!..hehe.

short sem kali ini agak seronok dan menarik juga..hari last kelas, kami telah mengadakn jamuan kelas di Restoran Sara Thai..sebelum ni tak pernah lagi kelas saya buat jamuan, mgkn short sem yng singkat masanya ini mbuatkan kami jadi rapat dan hubungn dengan lecture pun baik. itulah kelebihannya amik s.sem..hehe

(Restoran Sara Thai..selera Thai..)



kebetulan masa tu, kami terserempak dengan lecturer core course biomed..Dr Tariq yang datang makan bersama keluarganya dari Bangladesh..apalagi, budak2 ni pun berebut-rebut nak amik gambar dengan dia..orang handsome la katakan..walaupn subjk molecular biology yang dia ajar tu sangat susah..namun, rasa macam senang je..hakikatnya susah gak la..huhu.ramai yang kne repeat..




sebenarnya, selain kami sendiri yang nak buat jamuan ni..the hidden agenda is nak raikan cikgu Fuziah, (bertudung pink) guru bahasa melayu kami yng sangat sporting dan baik hati..terima kasih cikgu atas segala ilmu yang telah dicurahkan kepada kami semua..hanya Allah sahaja ynag dapat membalasnya.


selepas puas makan-makan, sesi terakhir ialah sesi fotografi...bersyukur jugak sebab semua clasmate saya perempuan, cikgu pun perempuan jugak..memang sangat best la kelas BM tuh..takde segan sangt. kalu nak buat persembahan atau bercakap dalam kelas pun takde la nak malu-malu..pada hari terakhir kelas, kami telah mempersembahkan pentomen dan beberapa persembahan individu untuk cikgu..first time saya berlakon pentomen..mcm apa je..

(sedang khusyuk menikmati selera)


Alhamdulillah, kelas BM dah habis..lepas ni takde lagi amik subjek BM..kenangan ini akan diingati selamanya..insyAllah.. berdebar menantikan result exam...doakn deh..=)

0 comments: