Saturday, November 7, 2009

sekadar selingan...

Salam imtihan buat semua..

masih lagi dalam fatrah exam..rasa macam nak demam+pening kepala..the common symptoms during exam week.huhu

sekadar selingan, semasa menunggu lecturer dan penjaga peperiksaan mengira kertas exam semalm slepas paper anatomy..saya pun dok termenung masa tu. melilau tengok orang2 sekeliling. berfikir masalah ummah (konon je....huhu), ditambah dengan sakit kepala dan lapar sebab tak makan lagi dari pagi..

tiba-tiba, ternampak satu tulisan kat meja yang saya duduk ni..berbunyi.....

bhya jgk kalu tak study,
sekarng..aku tak leh jawab
tengok, sape yang susah skrg...
aku jugak kn...

nak tergelak masa saya baca tulisan ni..mungkin luahan perasaan orang sebelum ni yang tak dapat jawab exam kot..
kelakar bila tgk gelagat manusia ni..alaahai insan...

0 comments: