Monday, April 13, 2009

Sanah helwah...

Hari ni 14 April 2009, hari lahir kakak saya yang pertama..Ida Rahayu Mohamed Sujari, sekarang genap umurnya 32 tahun, telah berumahtangga dan mempunyai 3 orang anak..rindunya kat anak sedara saya tu..hehe..tapi, xd gambar la..bila nak tambah anak lagi?=)

Selamat Hari lahir akak..smg dipnjangkn umur dalam ketaatan dan keberkatan Ilahi

seterusnya, hari lahir mak saya. Rahimah Raden Bustam pada 5 April yang lepas..maaf sangat2 mak, hampir2 lupa dan tak sempat nak wish..InsyaAllah balik ni orang blikan hadiah ye..=) akibat kesibukan exam, sampai tak ingt besday mak saya..huhu.

dan kepada sahabat2 yang lahir pada bulan April, termasuklah sahabt saya,wan nur maizatul akmal hashim, Hs uia gmbak, selamt hari lahir yang ke 21 tahun..pada 12 April..

dan kepada sahabt2 yang tidak disebutkan nama, maaf banyak deh..didoakn smoga kalian beroleh umur yng diberkati dan di penuhi umur tersebut dengan keimanan dan ketaatan kepada pencipta kita..Rabbul 'Alamin...



0 comments: